ولایت مداری از نگاه روزنامه ولایت!!!

خرید بک لینک
آقای روابط عمومی؛#وحدت پیشکش، #توهین نکنید!!اخیرا مسئول روابط عمومی استانداری طی اظهاراتی،در کنار دعوت همه جریان های سیاسی به وحدت ادعایی!، نصایح پدرانه ای! را ابراز داشتند!!ایشان بجای اینکه پاسخ گوی عملکرد دولت باشند طلبکارانه دیگران را متهم به سیاه نمایی کرده و از تریبون داران، مطالبه ستایش دولت مطبوع را نموده اند!این که دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین و تشریح شود شکی در آن نیست ولی این دستاوردها لزوما برای دولت فعلی نیست و صد البته متاسفیم که عملکرد قابل توجهی از طرف دولت یازدهم که پیشانی نظام مقدس می باشد نمی بینیم تا برای مردم گزارش داده شود!برادر من #جفا به مردم، گزارش ساختگی دادن به مردم بوده و این توهین به شعور مردم هست!#جفا به مردم،عمل نکردن به وعده های داده شده است!!#جفا به مردم، وعده حل صد روزه مشکل #اقتصاد کشور هست!#جفا به مردم وعده #رفع تحریم هاست!#جفا به مردم، عمل نکردن به شعارهای اوایل انقلاب که خود نیز اشاره کردید می باشد!!#جفا به مردم، #کاخ نشینی،#حقوق های نجومی،#سازشکاری و#استحاله فکری ست!!#جفا به مردم، سو استفاده از آزادی اندیشه وفریبکا ولایت مداری از نگاه روزنامه ولایت!!!...

ما را در سایت ولایت مداری از نگاه روزنامه ولایت!!! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: يکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت: 2:33

اخیرا سرکار خانم زرآبادی نماینده محترم مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی طی اظهارتی، خواستار رعایت قانون در انتصابات طبق قانون برنامه پنجم توسعه گردیده اند.طبیعی ست این اظهار نظرایشان که ناظر بر نظارت بر اجرای صحیح قانون هست نه تنها نباید ملامت شده بلکه باید مورد تشویق نیز قرار گیردولی آنچه که مایه نگرانی ست نظارت تبعیض آمیز و سیاسی به اجرای قانون می باشد ! سرکارخانم زرآبادی ؛بنده و جنابعالی وبرخی دوستان میدانیم که منظور تذکرتان در استانداری چه کسی ست و چرا اصرار بر حذف مشارالیه از آن پست را دارید ولی چه خوب هست نظارت تان بر اجرای قانون را جامع تر کرده تا خدای نکرده ذهنیت جناح بازی در مردم و مخاطب ایجاد نگردد!!وقتی ضمیر مخاطب تون(مدیری،،،) مفرد میگردد بسیار روشن است که در پس این تذکر نیت جناحی و سیاسی نهفته است !!جهت تنویر افکار عموم و حضرتعالی چند مورد از تخلفات آشکار در انتصابات را خدمت شریف تان عرض می نمایم؛1_انتصاب غیر قانونی در یکی از معاونت های مهم استانداری؛شخص محترم منصوب شده از شرکت آبفا که شرکتی خصوصی ست ( طبق قانون مامور شدن از شرکت غیر دولتی به استانداری ممنوع اس ولایت مداری از نگاه روزنامه ولایت!!!...

ما را در سایت ولایت مداری از نگاه روزنامه ولایت!!! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: يکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت: 2:33

صفحه بندی